پست 49

MY DREAMS

پست 49

دلنوشته های MiSS SHELBY-9

 

روز اول که اومدی به تو گفتم که میترسم...یادته؟

خندیدی و گفتی همیشه کنارمی...یادته؟

پرسیم اگه رفتن به سرت زد؟

گفتی این که محاله...یادته؟

پرسیم چقدر دوستم داری؟

گفتی قد دنیام...یادته؟

عشقم شدی...زندگیم شدی...نفسم شدی...

روز دوم که اومدی گفتی باید برم مواظب خودت باش...

گفتم پس عشقمون؟

اما تو بی توجه به من و این عشق از رفتنت میگفتی...

گفتم نرو بی تو میمیرم...

اما تو دگر رفته بودی...

و من ازهمین روز میترسیدم...

روزی که تنهایی مرا درآغوش میگیرد و تو آنقدر دور شده ای که صدایم را نمیشنوی...

چه کوچک بود دنیایت و من از آن غافل بودم...

کاش بودی و مرا از این تنهایی راحت میکردی...

کاش می آمدی تا عشقم را تقدیمت میکردم...

اما تو هرلحظه دورتر خواهی شد...

عشق من هرکجا هستی بدان دوستت دارم...

 

91/2/6__3:20صبح


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 2:57 ] [ MiSS SHELBY ] [ ]